-->

Nah Ini Dia, Anastasia Knyazeva Kanak-kanak Paling Cantik di Dunia

- 12/06/2017
anastasia
Anastasia Knyazeva (Youtube)

Soreini.com - Setelah beberapa lalu pembahasan mengenai orang paling kaya sedunia dan kota paling sibuk sedunia.

Kali ini pembaca akan disuguhkan dengan kabar menarik yang menggemparkan jagatmaya. Dia adalah seorang anak perempuan yang masih berusia 6 tahun.

Bocah yang memiliki nama lengkap, Anastasia Knyazeva itu kini telah dinobatkan sebagai kanak-kanak paling cantik sedunia. Jangan heran jika ia telah memiliki sejuta pengikut di Instagram.

Anastasia, yang bermata biru itu telah berlakon dalam banyak iklan berprofil tinggi dan setiap entri dalam Instagramnya akan dipenuhi dengan beribu-ribu `likes’ atau komen daripada netizen.

Dikutip dari laman mynewshub, Rabu (6/12/17), ibunya, Anna, telah membuka akaun media sosial untuk anaknya itu sejak Anastasi berusia empat tahun.

Kanak-kanak itu, kini menjadi wajah bagi jenama sekolah di Rusia iaitu Chobi Kids. Tahun lepas dia dipilih sebagai Little Miss Aoki, untuk jenama gedung fesyen mewah, Mischka Aoki.

Anastasia bakal mengikut jejak bekas kanak-kanak paling comel di dunia, Thylane yang berasal dari Paris.

Thylane kini sudah remaja dan berusia 16 tahun. Dia kini menjadi duta untuk L’Oreal Paris’ serta memperagakan pakaian Michael Kors’ dalam pertunjukan Minggu Fesyen New York. (***)

Advertisement
comments